Super Hero


[Pakcik Spidey akan selamatkan anak itik..yaaaahh!]


"Tike besar aku nak jadi Superman"


"Tike besar aku nak jadi macam Hulk"


"Tike besar aku nak jadi cam The Flash, laju macam kilat"




Jadi Spiderman pun ok juga.. Boleh panjat bangunan tinggi dan bergayut dengan kepala ke bawah..Hehe..


p/s: Abang Spiderman, nak sign..ngee..

2 comments:

eiraixora said...

Semua tu penyelamat tipu je..
Saya tak prnah prcy dr kecik..
sebab tu smp besar tak bape suke cite tu..
sebab rasa cerita tu tipu org..hahaha..

Abg spideman, nak sign jugak..ngee..:D

airmien said...

Hehe..abg spiderman kat
gambar tue kan ada contoh?


[sengih]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...